Yusraninannesi 1 aylık olduk sarılığımız hala gecmedi kan verdik degerimiz 15 cikti anne sariligiymis zamanla gecer dedi doktor uzanmis sarilik adini veriyoruz dedi icim biraz daha ferahladi sizde de uzanmis sarilik oldu mu
yavrusununannesii Yusraninannesi enfeksiyona bakıldı mi yani idrar enfeksiyonu biz bu yüzden sarıliktan yattk hastanede
zeytinbacilar Yusraninannesi Bizdede oldu 40 günlükken 14 çıkmıştı değer 3 ay sürdü ama kan idrar istedi Dr belki değerler yükselten bir durum vardır diye Allah’tan temiz çıktı testler
Barisinannesi Bizim 3 Ay sonra rengi açıldı. Birçok bebekte oluyor korkmayın. Bizde çok endişe etmiştik.