Arkadaşlar bebeğim 6 aylık 3 gün oldu emmeyi bırakalı sütüm kesildi. Bunun dışında doğumdan sonra 2 kere regl oldum bu ay tam 10 gün gecikti lekelenme oldu sadece baş dönmesi mide bulantısı var hamileyim sandım test yaptırdım ama oda negatif. Sizce hormonlardan mı başına gelen var mı?? Hangi doktora gitmeliyim ona da karar veremedim??