Asyaburcumm13 Kızlar bebeğim 6 aylık halı üzerinde otururken başının arkasına düştü bayağı ses çıktı bunu yaşayan var mı doktoru takip et dedi
busramerve Asyaburcumm13 milyon kere yaşadık maalesef. Kusma, halsizlik,uyku hali vs var mı diye kontrol edin,3 saat uyutmayın.
Benanneyimanne Asyaburcumm13 Daha çok düşecek o sekılde hele emeklemeye gecınce hıc durmuyorlar ve ıster ıstemez vuruyor carpıyor bırşey olmaz Allahım korusun hepsını sadece yuksek yerden dusmemesıne dıkkat edın 7aylığız emeklıyoruz hıc durmuyoruz ılla kafamızı yuzumuzu kolumuzu mutlaka vuruyoruz 😬
Efy Yüksek bir yerden düşmemiş sonuçta birşey olmaz inşallah ama takip edin 2 saat uyutmayın gözlerde kayma ve kusma olursa doktora götürün
Benanneyimanne Asyaburcumm13 öyleyızz ılk düşmelerinde bende çok korkmuştum ama mutlaka yıne oluyor sureklı hareket halınde hep de tutamıyoruz ılla kazalar oluyor bıde cok hareketlıyse tamamdr😂😂😂
ipekkizimm Asyaburcumm13 o ayda kızım koltuga tutunup kalkiyordu devamlı ve arada düşüyordu. Arkasina yastik koyuyordum kalkınca ama inatla parkeye kafa üstü düşüyordu sayamadığım kadar çoktur ama cok şükür birsey olmadı. Eger gözle görülen anormal bir durum yoksa sorun yoktur insallah🙂