Nil_ay Merhaba arkadaşlar. Kızım 3 aylık ve bugün kakası biraz suluydu. Sümüğümsü yapılar vardı biraz koyu renkte. Bu durumu yaşayan var mı?
Minnakyavrum Nil_ay canım doktorlar kanlı değilse sorun olmaz ama yine takip edin diyorlar.. ben sormuştum doktor.bizim.gbi balgam.atamadiklari için öyle oluyor demisti
Ecemayaz01 Nil_ay 10 gunde yapmaz cok suluda yapar hergun emzirdgn icin normal telaslanma kan yoksa sorun yok canim