Yaseminkoltuk24 18 aylık oğlum parmak ucunda yürüyor ve sık sık yapıyor bunu var mı yapan çocuklarınız birde omuzlarını yukarı çekiyor
jda Yaseminkoltuk24 her çocuk yapar bunu, tutun elinden yürümeyi gösterin bak bana nasıl ayaklarımı basıyorum aaa nasıl ses çıkarıyorum vs.. gülün eğlenin özendirin öğretin 👍🏻👍🏻
Umutaras Yaseminkoltuk24 genelde yürüteçten oluyo diyolar canım bizimkide yürürken değil ama koşarken falan hep parmak ucundaydı heycanlandığında falanda öyleydi o aylarda 22aylık şuan düzeldi gibi arada sırada yapıyo nadiren
Misterious Yaseminkoltuk24 o zaman bir çocuk doktoruna danissaniz iyi olur bir de aşağıda bir yorumda kendini kasıyor demissiniz bence ihmal etmeyin