Merhaba kızlar, 1 aylık bebeğim var cuma gününden beri süt kanal tıkanıklığı yaşıyorum ateşle gittim hastaneye sonrasında sıtma tuttu serum, antibiyotik filan verdiler.
sıcak su buharına eğiliyorum, masaj yapıyorum süt sağma makinesiyle sağım yapmaya çalışıyorum, buz koyuyorum ama süt çıkmıyor bir türlü nasıl açacağım tıkanıklığı hemşire 3-4 güne biter dedi ama inanamıyorum makineye oturunca bir parmaktan az süt çıkıyor göğsüm kocaman ağlıyorum artık süt çıkmadığını görünce. Nasıl bitecek bu nasıl açıpta sütün gelmesini sağlayacağım 😞
birde sütüm olsun diye hurma, fındık, badem yiyordum rezene çayı içiyordum devam etmeli mi sizce bunlara yoksa bırakmalı mıyım