Arasaras Merhabalar . 4.5 aylik oğlum var silikonla emziriyirum. Son 2 haftadır filan emerken bağırsakları gurul gurul ve emerken gazi geliyo çok. Ve ben ilk 3 ay rahatsız edecek derecede gaz sıkıntısı çekmedim. Yaşayan var mı acaba
tavsaninannesi Arasaras benimde öyle 4 aylık kızım gaz sorunumuz varda öyle çokta fazla değil arada emzirirken gazını çıkarıyorum tekrar devam ediyorum daha kolay ve rahat emiyor bebeğimde diğer türlü gaz sancı yaptıkça erken bırakıyor nemeyi
Mucizeemmmmm Arasaras canım silikon neden kullanıyorsun gmyüs ucun yok diye m benimde yok meme reddi yaşıyoruz bu bir etken olabilir mi ??
mucizelerimhu Arasaras Benim oğlum 4 ay 3 günlük ondada vardı bana anason çayını tavsiye ettiler sabah akşam bir çay kaşık veriyorum 1 aydır çok iyi hem gaz sancısina hem bağırsaklara iyi geliyormuş çok şükür gruldamiyor artık gaz problemide iyi
birboncukannesiiii Arasaras kakada mukus. Bazen kaka da kan. Ense kısmında isilik gibi şeyler. Gaz. Çok şükür geçti. Bağırsak florası düzeldi. 6ay sıkı bi diyetin sonunda geçti gitti hepsi
Defnelinaa Arasaras benim kiziminda alerjiden karnı gurulduyor mukuslu kanlı kaka huzursuzluk kaslarda konak hırıltı belirtileri var
Arasaras Mucizeemmmmm valla bir danışman bebekler düz duvarı bile emer demişti. Benim ilk başta yoktu o zaman bi başladım malesef bidaha da bırakmadım 😔
Arasaras birboncukannesiiii kaka da mukus bizde de var ama huzursuzluk kusma egzama tarzı şeyler olmadığı için doktor üstünde durmadı bile. Relaktaz verdi onu kullaniyoruz
Arasaras Defnelinaa hırıltı ara ara bizde de oluyodu. Cildinde bi kuruluk vardı ben salya dan tükürük ten olduğunu düşünüyorum bilmiyorum kaka da kan görene kadar devam dedi doktor
Mucizeemmmmm Arasaras niye bırakamadın ki benimde yok bebek emerken zorlanıyor alsam mı almasam mı ? Emiyorda sinirlenince tutamıyor emzik istiyor