Merhaba arkadaşlar bebeğim 26gunluk ve ağlarken göz yaşı akıyor normlde yeni doğan bebeklerde uzun bir süre göz yaşı akmaz diye biliyorum çapak falan yapmıyor ama ağladığında gözünün kenarondan yaş geliyor bazen yaş gelmese bile gözleri hep dolu dolu oluyor sizinde bebeklerinizde olmusmuydu acaba