Nida1404 akşam uykusundan önce 19.30 dan sonra 23.00-04.00 . 2 defa besleniyorduk 8 aylığız hala aynı . 5 ölçü mama içiyor . Doktorumuz 9. Ayda yavaş yavaş gece beslenmesini kescez dedi . Nasıl olur bilmiyorum . Kilosu da iyi kızımın hem kesmek istiyorum hem de nasıl bi süreç bekliyor meraktayım açıkcası.