Sese2 https://resimyukle.io/NMVUR4dJUp.link merhaba. Oğlum 1 yaşında ön dişleri ayrık. Bu şekilde bağ var. Doktor randevum 27nisanda. Dün burada dudak bağı olduğunu ve ayrık dişlere sebebiyet verdiğini öğrendim. Bilen duyan var mı?
Mom078 Sese2 Benim kızımda da var dişler çıktıkça normale döner şuan herhangi birşeye teşkil değil dedi Doktoru
Vanilya Sese2 Benim kızımın da ön dişleri ayrık. Çocuğunuz birkaç kelime diyemiyor mu ondan mı şüphe ettiniz. Bende dikkat edeyim. Anlamadığım içim soruyorum yanlış anlamayın