2 buçuk aylık bebeğim spinal sezeryanla doğum yaptım 2 gundur sırt ağrısı çekiyorum masaj duş sıcak havlu ne denediysem fayda etmedi eczacı yakı önerdi fakat üzerinde emziren ve hamileler kullanamaz yazıyor emzirrken yakı kullanan var mı ne yapacağımı sasrdim ağrıdan bebeğimle ilgilenmez oldum