Semaab supurge deyince dyson der susarim. Emis gucu asiri iyi. O kadar iyi ki hali, parke, fayans zamk gibi yapışıyor emis gücünden.
Diger süpürgelerde tozu pisligi almak icin ustune gidip cekmen lazim ama dyson da tum toz pislik kendiliginden ona geliyor 💙