Annebebek58 3 gün sonra 9 aylık olucaz 3 öğün veriyorum. Sabah 7.30 8 de uyanıyor uyandıktan yarım saat sonra mama veriyorum, sonra saat 10 gibi falan bizimle beraber kahvaltı yapıyor. Yumurta sarısı, ıhlamur, peynir bazen Pankek yapıyorum. Daha sonra 12.30 gibi tekrar mama veriyorum. Mamadan 2 2.30 saat sonra muhallebi ya da meyveli yoğurt yapıp veriyorum. Bazen sebze haşlayıp veriyorum. Brokoli karnabahar falan. 6 6.30 gibi bizimle beraber yemek yiyor. Çorba bulgur pilavı köfte falan veriyorum. Yanında muhakkak yoğurt koyuyorum. Gece yatmadan önce mamasını içirip uyutuyorum. Şimdi 9. Ayda balık vermeye başlıycam. Tarifleride hep kendi kafamda yapıyorum. İntenrtte denk gelirsem kaydedip onları yapıyorum. Mesela bulgur pilavı yapıyorum içine sebze koyuyorum bezelye brokoli havuç patates kızım bayıla bayıla yiyor. Mesela tavuk suyuyla çorba yapıyorum içine biraz patates havuç koyuyorum çok seviyor