Ogze Merhaba arkadaslar sebze purelerine basliyor bebegim artik. Buharli pisiricileri biraz arastirayim dedim ama sanirim fazla arastirdim cunku kafam karisti. Diyelim ki paraya kiydik aldik ne kadar kullaniyoruz? Kisa sureli mi yoksa baya bir sure kullanacak miyiz? Onerileriniz var mi marka konusunda? Ya da gerek yok aparati yeter mi diyorsunuz?
OnurFundaGen Ogze sinbonun var 70 tl ben kullanıyorum memnunum phılıps alacaktım 1 yasına kadar zaten kullanılıyor o yuzden almadım
araskuzumm0918 Ogze bence ciddi gereksiz ,amaç zaten buharda pişirmek ,ben ikeadan aparatını aldım gayetbaşarılı ,sürekli kullanılabilecek bişeykendin için bile ,diğer türlü pişirici alsan bir süre kullnılacak sonra raf bekleyecek
Aytenesn Ogze tel eski sistem olanlar iş görüyor makine almaya gerek yok manuel her zaman daha iyidir☺️
inismona Ogze Philips wasabi çok almak istedim sonra düşündüm. Bir süre sonra ihtiyacım kalmayacak. Onun yerine Bebeğime bir sürü şey aldım. Buhar pişiricisi olarak sinboyu araştırdım uygun fiyatlı diye. Buharda pişirdiğimiz kısım plastikmiş maalesef almadım 🙁 ikeadan aparat aldım bakalım biz de gelecek ay başlayacağız 😊
Ogze araskuzumm0918 peki aldigimiz aparat teneremize uymazsa gibi bir durum soz konusu mu? Kapak falan kapatiliyor mu?
ozgeya araskuzumm0918 ikea’nınki paslanıyor mu acaba? Tam ordan alacaktım öyle olduğunu duydum vazgeçtim,paslanmıyorsa almak istiyorum🤗
araskuzumm0918 Ogze ikeanın ki tencereye ayarlanabiliyor ,görseline bakabilirsin netten,ben orta boy tencereyle kullanıyorum sorun olmadı
Mlsyldz Ogze bnde ikeanin buharlı pişirme aparatini aldm daralıp genişliyor yani her tencereye uyuyor htta ilk kez bugn denedim ve çok memnn kaldm iyiki philipsn ürününü almamism o kdr para verilmez cnku gereksiz yere aynı işi görüyo cnku
araskuzumm0918 ozgeya ben ikeadan bugüne kadar aldıgım hiç birşey paslanmadı,bu da iyi olur diye aldım yeni kullanıyoeum bişey olmadı ,bilemedim şimdi 😏
Ogze inismona evet sinbo bana da yakin gelmiyor pek. Wasabi gercekten guzelmis ama degecekse o parayi vermek isterim ben de.
Sblylmz Ogze ben de çok yeni başladım daha tadımlardayız philips wasabi aldım ama sıfır ürün değil letgo da çok güzel temiz ve yarı fiyatından bile uyguna var bi bakın gerçekten büyük kolaylık bugün 13 dk gibi bi sürede patates ve havucu buharda pişirip püre yaptım benim çok hoşuma gitti
ozgeya araskuzumm0918 ben de hep ikeadan alır kullanırım bugüne kadar sorun yaşamadım,başka bir markanın var bende ismini hatırlamıyorum o bozulunca ikeadan alayım güvenilir dedim ama sürekli elde yıkayıp hemen kurulaman gerekiyor filan dediler yoksa paslanıyormuş ben de bilemedim şimdi🤷🏼♀️