Arkadaşlar merhaba 36. Haftasında dünyaya gelen 2 aylık bi oğlum var. İki gündür aşırı kusma ve huzursuzluk yaşıyor. Balgamlı kusuyor. Burnunu temizlememe rağmen burnu tıkanık gibi ötüyor ve ayrıca sürekli olarak tıkanma yaşıyor emzirirken falan tıkanıyor morarıyor. Normaldir diyenler var ama bunun neresi normal bilmiyorum aşırı endişe içindeyim ne yapmam gerekir hastaneye götürmelimiyim başına bu durum gelen var mı siz ne yaptınız doktor ne dedi