Aygulzumra biz de 5 ay 10 günlüğüz geçen hafta çekyattan halıya düştü ama nasıl düştüğünü görmedim baş mı boyun mu😐1 saat bekledim şiddetli fışkırma tarzı kusması olur mu bilinç değişiklği olur mu diye 😓dayanamadım acile götürdüm dr film vs istemedi gerek yok dedi 4 saat belirtileri takip et evde önemli bir durum olursa geri getir dedi 😞 arada huysuzlandı ama emmesi de sıkıntı yoksa tepkileri aynıysa göz kayması kusma yoksa sıkıntı yok 🤯 ben hemen mesafeyi ölçtüm bu arada 44 cm doktor hemen sordu ne kadar yüksekten diye 50 cm üstü riskli biliyorum çünkü 😐