Otta Merhaba kızlar, özel menenjit asılarını kaçıncı ayda yaptırdınız ? Ben 13. Ayda başlayacağım 1 yasla beraber olmasın diye,, 13. Ayda başlayınca kaç doz oluyor nimerix ve bexsero vardı sanırım