Browni doğum kilosu onemli olan . 2 kilo 670 gram dogdu kizim . Her ay düzenli olarak 500 ile 1000 gr arasi kilo aldi. 3 yada 4. Ayda doğum kilosunu 2 ye kutlaması gerekiyor onu da gecti. Anne sütü ile aldığı kiloyu uygun gördüğü için mama kullanımı soz konusu dahi olmadi . Burada önemli olan saglikli olmasi ve ayına göre gelişim göstermesiydi. Buna rağmen ben 6. Ayimiz dolduktan sonra ek gidaya basladim. Hicbirsey için acele etmeyin . Bebeginizin kilosu gayet güzel. Anne sütü aliyor. Mamaya karşı değilim ama bu şartlar da bana göre gerek yok . Bazi anneler ek gidaya da erken başlıyor. Saygı duyuyorum ama bizim toplumumuz da bu bebeklerin sağlıklarından cok kilo durumlarına daha cok onem veriliyor gibi.