Cemle ben bi kaç yıl önce yaptırmıştım. Bende de kitleler var biri sürekli büyüme yapıyordu annemde meme kanserinden vefat etmişti doktor bu yğzden sık sık kontrole çağırıyodu en sonunda biyopsi yapıldı sıvı aldılar teste gitti çok şükür sorun çıkmamıştı ben devlet hastanesinde yaptırmıştım ozmn herhangi bir ücret ödememiştim ağrı birazcık oluyor ama korkulcak kadar değil yani benim öyle olmuştu