Merve2344 Nereye kadar böyle gidecek kızlar. 3 ayda 600 grm almış . Hiç mi bir bebek birseyi severek yemek istemez.
pikacuu Merve2344 Bizde aynı durumdayız çok üzülüyotum yemiyor hiç yaa iştah sıfır. Bende strese giriyorum gelişimi etkilenir diye.
Merve2344 @Tosbik1406 beni emiyor. O yüzden yemekler umrunda değil ama sütüm de hiç yaramadı yarasa böyle olmazdı tabi. Ya diyom yesin de kilo almasın.