Kuzey03 Kızlar. Bu sabah aşı olduk alerjimiz var oldukdan snra yarım saat bekledik bir sorun olmadı ama şimdi fark ettim vucudu kızardı normal mi
Tubaduran Kuzey03 bizimde geçen çarşamba oldu ertesi gün aşı yerinde sertlik ve kızarıklık oldu sonra geçti sizin tüm vücutta mı oldu kızarıklık?
Tubaduran Kuzey03 bizde böyle olmamıştı. İsterseniz takipli doktoruna fotoğrafını gönderip bi sorun daha iyi bilgi verecektir. Çok geçmiş olsun bebeğinize.