Dmt4141 Nlygms ben komple boyayacaktım doktorumuza sordum anne sütüne geçiyor dedi boyat yada boyatma diyemem tercih senin demişti ben boyatmadım.tabiki tercih sizin ama süte etkisi varmış
Sadecezeynep Benim bebeğim de 26 günlük 40 I çıkınca bende ombre yaptırmayı düşünüyorum bi zararı olacağını sanmıyorum
Tuce5_5 Nlygms bişey olmaz boyat , ben hamileyken hep boyattım sadece boyanın kokusuundan kaçın kimyasal olduğu için pek önerilmiyor , saçın boyanırken maskeni çıkarma boya kokusunuda çok içine çekme 🙋
Birprensannesi12 Nlygms 50 gunluk anneyim sombre yaptirdim bir zarari olacagini düşünmüyorum dibe boya olmadigindan pek bi kokuda duymadim