Hanımlar oruç tutacak mısınız . Benim kafam çok karışık geçen sene hamilelikten 1 tane bile tutamadım çok biriktirmeyim diyorum tutucam baktım sütüm azalır gibi oluyorsa bırakırım tutmam. Orucu her zaman tutabilirim ama bebeğimi bidaha emziremem diye düşünüyorum . Sizlerde durum ne ? Ne yapmayı düşünüyorsunuz ?