Tugcee11 Göğüs pompası alcam elektrikli yada manuel hangisinden almalıyım memnun kaldıklarınız hangileri hiç bi bilgim yok bu konuda acil almam gerek 🙄
Hismom Tugcee11 tabii ki elektrikli. Manuel çok zor ve gereksiz ben ikisini de aldım. Lansinohun çok iyinürün
Duygusm Tugcee11 Ben Lansinoh kullanıyorum. Başka marka denemedim ama bundan memnunum. Yani acıtma gibi şikayetlerim olmadı.
Minitontik Tugcee11 merhaba ben e bebekten baby plus çift taraflı elektrikli aldm alırken işe yararmı diye çok tereddüt etmiştim ama canavar gibi çıktı. 200 tl gibi bi fiyatı vardı
Musabavs Tugcee11 Philips avent öneririm gerçekten çok güzel. Benim ne manuel ne de diğer elektrikli pompalardan süt gelmedi