Kızlar bir akrabam hemde eskiden arkadasım olan biri oglu var kücüklüğünden beri 3 aydan diyim arkadasım hep önüne telefon acar koyardı ben o zamanlar bekarım bilmiyorum oyalıyor sanırdım sonra sonra sürekli yapıyormuş cocuk 4 yasında sadece biberonla besleniyor gündüzleri arı mama gece mama yiyor hala yemek Red ediyor arkadasımın da kolayına geliyor bu yedirmiyor hiç zorlamıyor çocuğu cocuk bazı sebeplerden kaynanasından kaldı yengem asla biberon vermedi 1 hafta yemege de alısmıstı annesi gelince tekrar biberon alıstı her neyse belirtiler sunlar
Eve yabancı biri gelince veya bir yere gidince en az 1 2 saat aglama krizi
Kendini hiç bir şekilde sevdirmeme, dokundurtmama
Kelimeler anne baba mama dede gel ver al
Telefon bakarken sert sekilde kafası ta halıya degcek şekilde sallanma asırı derecede öne gidip arkaya geliyor
Dedigim gibi suan 4 yasında ve allahın her dksı telefon izliyor telefonu hiç bir sekilde eline almıyor Baska cocuk olsa alır bakar kurcalar vs bu önüne koyuyolar salarak bakıyor sadece
Annesine söylemek istiyorum hemde arkadasım oldugu için bana nor al gelmiyor alınca kırılacak insan degil ama bu konuda az bilgi sahibi oldugum için bilip bilmeden kırmak istemiyorum gerekirse doktora dahi beraber götürmeyi teklif ederim cunku kocası biraz sorumsuzdur sizce ne yapmıyım