elf0 ben de 4 gün oldu karantinadan çıkalı. Bana da favicovir verdiler, emzirdiğimi söyledim başka bir ilaç verdiler, verdikleri ilaçtan sonra emzirmeden önce sütümü sağıp dökmemi söylediler. Açıkçası ben ilaç kullanmadım; iyi beslendim, kekik suyu içtim ve vitamin takviyeleri aldım.