Tuba44 canım 2 ay önce iki göğüs 10cc ye kadar düştüm. Bir emzirme danışmanı geldi onun söylediklerini harfiyen uyguladım. 3.gün tişörtüm göğsümden sızan sütten ıslanmaya başladı.
-Alerji yoksa sütle varsa suyla yuları lapa yapıyorsun. İçine 2 incir, 1 avuç kuru dut, 1-2 hurma koyuyorsun (ben tadını yumuşatmak için bir de muz koyuyordum) günde üç kez bunu yiyorsun
Bebeğini 2 saate bir emzirmeye çalış. bir kez bile çekmiş olsa da emzirirken 1 saat sonra her iki göğsü 10ar dk sağıyorsun (süt gelmese de 10 dk mutlaka sağman lazım)
- kuru ısırgan otunu demleyip günde bir kez içiyorsun.
- evde humana var anladığım kadarıyla onu da günde üç kez aç karnına iç
- -bestlaka da devam et istersen.
- Bebeğin emmesi için biberonu tamamen bırak. Eds ya da gerekiyorsa şırıngayla ver ama biberonu verme. Acıkınca mutlaka memeye dönecek.
Bu söylediğimi 3 gün yaptım sütüm öyle arttı ki master oldum bu kez de. Düzenli sandığımda 200cc sanıyorum artık ama su içmeyi ihmal edersem bebek emmez ve ben sağmazsam azalıyor maalesef