Mom064 Bıyıklarımız şurup oldu🙈Kızım dünden beridir ateşli 37,2yi geçmedi acaba gelmekte olan diş varmı ilk bebegim bilmiyorum🤷🏻♀️
mervedmr Mom064 [url=https://hizliresim.com/Bgo8z4][img]https://i.hizliresim.com/Bgo8z4.jpg[/img][/url] canım işaretlediğim yerde sanki biraz yarmış orayı. Bana geliyor gibi geldi. 2 güne daha net gözükür
Honeyboy Mom064 benimki iki gün sürmüştü dört saate bir calpol vermiştim canım bide duş aldırmıştım bütün gece nöbet tutmuştum
TgbasultAn Mom064 2 gün sürüyor 3 gün azalıyor gecıyor canm ates düşürücü verme lütfen. Ben kase de su alıyodum yanıma cok darlanırsa ondan sürüyordum kafalarına enselerine icinede azıcık sirke cok az ama
Mom064 Honeyboy yükselme olmadı heniz ama yükselmiyecegi anlamınada gelmez🙈bende gece nöbet tuttum 6da uyudum 20dkikaya bi alarm kurdum uyananan kadarda kontrol ettim annelik çok zormuş🤷🏻♀️
Mom064 mervedmr ya ateşi var ben dişe yordum cünkü yükselmedi ve dülüyo enfeksiyon oladabilir dedi ablam🤷🏻♀️İnsallah düşündüğüm gibi diştir
Honeyboy Mom064 aynen öyle canım çok zor ama değer allah hakkeden herkese nasip etsin sizde ağrısız sızısız atlatırsınız inşallah
FHKK TgbasultAn Neden ateş düşürücü vermesin ? Sirkeli suyun zararını bilseniz sizde bebeğinize sürmezdiniz. Çok zararlı.
Honeyboy TgbasultAn saçmalamayın ya nasıkl ateş düşürücü vermesin lütfen böyle bilinçsiz bilgi vermeyin allah korusun havale geçirir bebek sirkeli su felan bunlar ikinci seçenek
TgbasultAn Honeyboy cok bilgilisin arkadasım diş atesi 38,5 üzerine cıkmaZ ne havalesinden bahsediyosun. Cocuklara ilac vere vere mahvediyosunuz o cocugun sağlıgını