Arkadaşlar 2 ay 9 günlük bebeğim var grip gibi belirtileri var öksürük hapşırma acile gittik korona testi yaptılar negatif geldi bişey yapmadılar başka bişey olurmu hala öksürük ve hapşırması var ve bende bugün grip oldum ondan bana gecermi ne yapmalıyım