NazlOnartYing Biz de kullanıyoruz bir yan etkisini görmedik. Aslında diğer demir ilaçlarına göre çok daha iyi çünkü toz olduğu için Süte, mamaya, kahvaltıya çok rahat karıştırabiliyorsunuz. İlk verilen demir ilacını içirememiştim bile hem kokusu hem tadı fenaydı hem de siyah olduğu için ağzından çıkardığında her yer lekeleniyor ve çıkmıyordu.
Annnisshhh Benim bebeğim dört aylık şimdi ben bunu nasıl kullanacağım kızlar peki altıncı aya kada ar hangi ilacı kullandınız