cicekannesi22 Kızlar internetten araştırdım ama bulamadım randevu gününe daha 10 gün var gaita ph 5.50 çıkmış bu ne demek
balyanakbugra Normalde 7.0 olması gerekir. Düşük çıkmış. Bunun sebepleri karbonhidrat sindirememe, yağı sindirememe yada şeker enzimlerinin bağırsakları tarafından parçalanamaması olabilir. Tabi doktorun ne dediği çok önemli.
cicekannesi22 balyanakbugra teşekkür ederim tahlil sonuçlarını bekliyorduk çıktı çok şükür birde muane günü gelse anlıcaz sorunu
balyanakbugra cicekannesi22 muhtemelen bağırsaklarında sindirim problemi var onun için gaz oluyordur.
Senaa92 @cicekannesi22 merhaba yazımızın üzernden çok zaman geçmiş ama merak ettim çocuğunuzun ne sıkıntısı vardı pH için doktor ne dedi bizimde 5 çıkmış daha göstermedik sonucu