Merhabalar arkadaşlar bebeğim 11 aylık yemez emmez resmen aç geziyor sürekli ağlıyor doktorada götürdüm şükürler olsun herşey normal balık şurubu verdi içiriyorum hiç bir faydasını göremedim yoruldum artık çok üzülüyorum severek yediği hiçbir şey yok kaşığın geldiğini anlıyor eliyle çarpıyor ağzına verincede tükürüyor lütfen bebeği böyle olupta iştahı düzelen varmı yardım