Hanimlar oglum 3 ay 24 gunluk.gecen ay guzel giden bir duzenimiz vardi ama bu ay mafoldu.simdi sorum su ki oglum 7 gibi uyaniyor.genelde 1 ile 1.30 saat arasinda uykusu geliyor.ve bu uykular 30 dk 40dk 45 dk.gecen ay 30 dk uyuyordu.bu uykulari uzatmayi basaramadik malesef.tmm bunu kabul ettim ben.zor olsada uykusu geldikce 30 dk uyudu kalkti.aksam mesela 6 da yatti diyelim en gec 6.45 te kalkar emer oyalanir sonra altini filan degistirirdim 8.00 8.30.gibi gece uykusuna gecerdi.ama bu ay bisey oldu tmm biliyorum algilar acildi iyice gunduz uykularina gecerken cok zorlaniyoruz yani uykusu geliyor ama diretiyor uyumamak icin en son raddeye gelincede emerek uyumaya sariyor malesef orda uyuyacagi kesin oldugu icin.buna alissin istemiyorum.simdi son uykusu ile gece uykusu arasinda ne kadar zaman olmali bide mesela simdi 4.00 te uyudu zorla inatla memede uyumak icin bekliyor 4.45 te uyandi simdi emecek ama bu saat gece uykusuna gecis emmesi icin cok erken nasil yapmam lazim benim gece uykusu 7.30 da filan artik.cok one cekti bi daha nasil emzirmek gerek uykusu gelirse uyutmalimi yeniden cok kafa karisikligi var bir bilen yardim etse bana.cok uzun oldu ama ancak bu sekilde bi acikliga kavusturabilirim sanirim.