2kezanneoldu benim oğlumda böyle. 4 yaşında oğlum 7 aylık kızım var. Sadece uyku zamanında sessiz olmasını istiyorum, çünkü ani ve yüksek sesler çıkarabiliyor. Her seferinde tamam diyip tekrar ses yapıyor, bence bile isteye yaptıkları bir şey değil. Oynarken heyecanlanıp unutuyorlar, onlar da çocuk. Benim bebeğim sese çok duyarlı değil alıştı artık seste uyumaya. Ama siz daha çok baştasınız, isterseniz bebeği başka odada uyutmaya alıştırın