Alanbebek oldugrs1 tesekkür ederim dura dura ogle tozlanmıs sadece yırtıgı va hıcbırseyı yok adı ustunde canm ıkıncı el esya resımlerde ogle gozukuyor sanırım
cokgezenti_30 Az kullanılmışa hiç benzemiyor ama yine de hayırlı satışlar birde ayakkabı ayağın şeklini alır başkadı zor giyer diye düşünüyorum çocuk bile olsa
Alanbebek cokgezenti_30 resımde ogle gozukuyor heralde canım yrtıgı vs renk solması hıcbırseyı yok cok gıyılmedı yengemın bebegının ayaga taraklı oldugu ıcın her ayakkabı olmuyor ayagına tesekkur ederım yınede