Edibekisabacak Merhaba. Benim kızım 1 yaşına girdi artık emzirme olayını bitirmeye karar verdim dünden beri emzirmiyorum oda hiç meme aramıyor. Bu dönem de ne yapmam lazım kilo alımı oluyo mu göğüslerde şişlik olmamasi için ne yapmak gerek
Zamirazerya Daha memeyi bırakmak için erken değil mi? Etmiyorsa 2 yaşına kadar emzirmenizi tavsiye ederim.