iremby malesef canım o catlaklik zor oluyormus herkes ole diyor ama benim oglumda suanlik yok doktor yok dedi cunku zaten dıskısında kan falan yok senin bebisinin kirledigi bezde kan varmiydi ...doktora gitmedinmi ilac vermedimi?benim oglum cok rahatladi acikcasi