Merhaba 3 ocakta dogum yaptim. Bebeğim kiz ve 1980g doğdu simdi 6kg. Sigara alkol hiç kullanmadım. Herhangi bir ilaç da almadım. Sütüm bebeğime yaradı. Fazla sutlerimi ihtiyacı olan birine bağışlamak istiyorum. Insallah onun için de şifa olur. 42 paket farklı ml’lerde Sütüm var. İletişime geçebilirsiniz.