Yagmuur001 Leslie yaptım 30 dklığı bitince kasıklarım ağrıdı 😞 sezeryan yaptım doğumu dikşlerim mi ağrıdı acaba 6 ay oldu başlayım dedim artık 🤷♀️😣 varmi ağrıyan