Oğlum da 1. Ayından Hatta Doğduğundan Beri Sürekli Konuşuyorum.
Opera Klasik Müzik ve Müziğiyle Uyuyup İlk Tekmelerini Onla Attığı İsim Abisi Adı ( Barış Ata ) Barış Akarsu Dinletiyorum. 🤗
2 Ay 10 Günlük Olduk.
Evde Köpeğimiz Var, O Sana Napıyor Dediğimde Öptüğünü Demek İçin Dilini Çıkarıyor ☺️
Peki Sana Nasıl Konuşuyor Dedim de hoov Diyor 😁
Anne Diyebildiği İçin
Anane Kelimesini Ne ne Olarak Heceleyerek
Baba Kelimesini Ba Ba Olarak Öğrettim🤗
Sağ / Sol El ve Ayaklarını Öğrettim Oyunla Onları Gösteriyor Oynuyor Bacak Hareketleri Yaparken Bisiklet vb Kelimelerle Hafızasını Öğrenmesi İçin Kullanıyorum.
Ayakları Üzerinde Sağlam Bastığı İçin Hafif Hafif Yürüme Yüzme Egzersizi Yapıyoruz. Yüzüstü Yatırdığımız da Hafif Hafif Emekliyor Ellerinin Üzerinde Duruyor. Sesli Oyuncaklarla Betimlemeler Yapıyorum☺️ Aslında Tüm Günümü Ona Uyuduğunda da Kendime Ayırıyorum Diyebilirim😁