Alminam Kızlar kızım 8 gündür kabız malesef. Ve zorlanıyor bugün doktorumuzu aradım durumu anlattım ilaç yazdı ama hiç kullanmayi istemiyorum en son çare diyordum ama napacam bilemiyorum. Normalde 10 güne kadar yapmaması Normal biliyorum. Ilk defa oluyor Ekgida aliyoruz 8 aylık kızım. Kayısı zeytinyağı masaj herşeyi denedim. Sizin önerebileceğiniz neler var ilaç kullanmalı mıyım?çok üzülüyorum bu duruma
Cmrmt Alminam lavman yapın hemen yapar. Eczanede satılıyor ve çok kolay yapılıyor. Şuan sizin işinize yarayacak tek şey o.
Cmrmt İlaçtır kayısıdır bundan sonrası için fayda eder. Ama büyük ihtimalle bağırsakta toplanmış bir kaka var. Ya bir siringayla poposuna zeytin yağı sıkın ya da lavman alın. Lavmanin çubuğunun hepsini sokmaniza gerek yok. Ucunu zeytinyağını batırın fitil kadar soksan iz yeter. Sıktıktan sonra eliniz ile bastırın hafif ve bebeği ayağa kaldirmayin ilaç dışarı çıkmasın hemen. 10 dk da rahatlatacaktır onu.