Nesizade Ayemta bende tutmak istiyordum ama ailem tutma diyor sütün azalır cocuk memeden kesilir senin dermanın kalmaz Dalan diyorlar geçen seneden de hamileydim borcum var :(
saclarinayildizdusmus Ayemta cocufun rızkını eksiltirsem bütün günahları sana gelir zaren emzirirken kemıkler bosalıyor açokıuorız tovbeuarrabbımmya
Kwsr Ben borçlarımı tuttum eksilmedi çoğaldı. Suan 10 aylik ramazan orucunda tutucam insallah . Etrafımda çok tutan var eksilmiyor aksine çoğalıyor diyorlar ayrica ek gida da alıyor tutabilirsiniz bence . Denersiniz 1 kac gun ona göre karar verirsnz.