Busecngz değiştirmeyin. Anne memesi değişmiyor sonuçta. 24ay ve daha fazla emen bebekler var sonuçta. Benim bebeğim güç bela emzik tuttu 8aylık olacak ama 6-18ay büyük geliyor öğürüyor, mesela 0-6yı kullanıyorum. Bu konuda yapılan araştırmalar var. Bir araştırın dilerseniz. Değiştirmenin şart olmadığını savunan görüşler var