Merhabalar bebeğim 10 aylık oldu. Çilek alerjik olduğundan dolayı 1 yaşından sonra veriliyor diye biliyorum. Çok şükür hiç alerji yaşamadık şu aya kadar. Eşim tutturdu verelim diye 🤦♀️ yediren var mı aranızda 1 tanecik yoğurtla karıştırıp versem bari. Armut ve muzdan sıkıldık artık 👶🏼