Kimimkiben Hanımlar bakar mısınız alerji belirtileri mi bu? Çarşamba zaten aşı için gideceğim ama yine de sormak istedim [url=https://hizliresim.com/HkeyCR][img]https://i.hizliresim.com/HkeyCR.jpg[/img][/url]
Kimimkiben @lalenurr966 @homosapiens @Fun doğru, uykudan kalktığında çok terliydi hiç aklıma gelmemiş , geçer dimi
Fun Kimimkiben evin derecesi, giydiği kıyafetler vs etkiliyor sen bunlara dikkat et tabiki de geçer :)
homosapiens Kimimkiben kalin giydirmeyin aynisi benim kizimda da var ne tarafa yatsa o tarafta cok oluyor sk sk yikayin gecer, ama tabi ben aynisi diyorum ama siz yine de doktorunuza sorun isterseniz
Kimimkiben Fun banyo yaptırdım diye biraz kalın giydirmiştim, biraz incelteyim o zaman teşekkür ederim😊 ilk bebek olunca 😋
Kimimkiben homosapiens Ekstradan soracağım ama kalın giydirdim banyo yaptırdım diye, üstünden bi tane çıkartacağım, dediğiniz gibi isilik olmuş olabilir