brn 8 buçuk aylığız, normalde çok güzeldi yememiz ama nerdeyse 1 aydır sizdeki durumun aynısını yaşıyoruz. Sadece emiyor ek gıdayı kabul etmiyor. Ama o ara hasta olmuştu ben ona bağladım iştahsızlığını ve üstüne diş çıkardı. Şimdi yeniden normale döndü.. İnşallah en kısa sürEde iştahı açılır çünkü çok zor gerçekten 🙏🏻