Glsheyll her bebeğin gelişimi farklı keşke buraya sormasaydınız muhmetelen farklı cevaplar gelicek canınız sıkılıcak.önemli olan sağlıklı olması sonra toparlar şöyle söyliyim benim 8 yaşında büyük kızım boyuda kilosuda yaşıtlarından önde ama doktor çabuk uzadığı için boyu kısa olur ip atlasın falan dedi ve küçükken hiç birşey yediremezdim kızıma şimdi firenlemeye çalışıyorum yani sağlıklı olsun boyu kilosu yerine gelir zamanla