CerenBeren Merhaba kızım 4bucuk aylık emzırıyorım aynı zamandada gunde ıkı defa falan mama verıyorum sizce oruc tutsam bır sıkntı olurmu yada emzıren anneler ne yapıyo fkir alıym@
Mervemrah72 Valla ben emziriyorum günde 3 defa falan bisküvi ve Aptamil mama haline getirio veriyorum inşallah orucumu tutucam oğlum 10 aylik