O kadar üzgünüm ki kızlar sabah sarılık için kontrolümüz vardı bu gün 9 günlük olduk göbeğinde enfeksiyon varmış bide kanı yüksek dedi doktor bebeğimi yeni doğan yoğun bakıma yatırdılar antibiyotik tedavisi veriyorlar 1 hafta sürer dedi doktor eve geldim yatağı boş kucağın boş dua edin lütfen bebegim çabuk iyilessin hiç bu durumu yaşayan var mı aranızda