Bebek0707 benimki 6 aylık ek gıdaya geçtik ama yemiyor sadece emiyor bakalım ben de bugün niyetlenecem insallah sütüm azalmaz. Sahura kadar 3 litre su içmeyi, sahurda kahvaltılık şeyler yemeyi , tuzlu, kızartmalı , kafeinli şeylerden uzak durmayı çay da dahil. Planlıyorum bakalım yarınım nasıl gecicek